
Celebrem amb la Natura realitza una ruta i una plantació de diverses espècies al paratge de la Magdalena
El paratge de la Magdalena de Castelló ha acollit aquest diumenge una ruta de senderisme, un taller i una plantació de diverses espècies dins de la campanya Celebrem amb la Natura que organitza la Regidoria de Transició Ecològica de l’Ajuntament de Castelló en col·laboració amb l’empresa d’ecoturisme de Itinerantur.















