
L’ajuntament d’Alacant participa en la Jornada Tècnica sobre Accesibilitat
El Regidor de Mobilitat i Accessibilitat, l’edil socialista Fernando Marcos, ha acudit hui a la ‘Jornada tècnica sobre Accessibilitat en edificació, pública concurrència i mig urbà‘ celebrada en el Centre d’Emprenedors i organitzada per COCEMFE Alacant, Federació d’Associacions de Persones amb Discapacitat Física i Orgànica de la província d’Alacant















