
L’alcalde presenta la campanya que fomenta el reciclatge de bombetes i aparells elèctrics i electrònics
L’alcalde de València, Joan Ribó, acompanyat del vicealcalde i president de l’Entitat Metropolitana per al Tractament de Residus (EMTRE), Sergi Campillo, de l’alcalde de Burjassot, Rafa García, i de l’alcaldessa de Museros, Cristina Civera, mostra la campanya “Hora de reciclar bombetes”, elaborada de manera conjunta per l’EMTRE i Ambilamp















